Colive Highland PG in Koramangala Bengaluru, Koramangala, Bengaluru

Bldg No 190, Begur Hobli Ejipura, 20th Cross Rd, near Water tank
Bengaluru- 560047

Colive Highland PG in Koramangala Bengaluru Bldg No 190, Begur Hobli Ejipura, 20th Cross Rd, near Water tank, Bengaluru - 560047, Karnataka.

07406562408

Call Now

Opens at

Colive Highland PG in Koramangala Bengaluru - Write a review

Rate your experience


Colive Highland PG in Koramangala Bengaluru - Reviews

  • 5
    26 Jan 2022
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    25 Jan 2022
    Nice property to stay
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    25 Jan 2022
    Nice place to stay and good location
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    24 Jan 2022
    Nice and great place to stay
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    23 Jan 2022
    Great place to stay
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    23 Jan 2022
    Great environment to stay liked this property
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 1
    23 Jan 2022
    Colive has not returned my security deposit since 5 months, whereas they assured me to give it back in in 1 month. When I requested for the refund for the 1st time they transferred it to their own Colive currency called Corrency, following which I had to put in another request to tranfer deposit from Corrency to my bank account. After 3 more refund requests, I have not yet recieved my security deposit. I have been constantly trying to get in contact with them. They tell me to contact my salesperson but he doesn't reply or pick up my call.
    Reply from owner
    We appreciate your valuable feedback and thank you for bringing this to our notice. We would like to assist you further. Kindly raise a service request in the Colive app. Our representative will assist you with the best possible solution.Team Colive
  • 5
    22 Jan 2022
    Property located in great location nice weive from terrace great to stay
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    22 Jan 2022
    Great place to stay with good location
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    22 Jan 2022
    Property located in beautiful location and professional staffs very friendly an polite
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    22 Jan 2022
    Nice place to stay situated in beautiful location
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 2
    21 Jan 2022
    Reply from owner
    We appreciate your valuable feedback and thank you for bringing this to our notice. We would like to assist you further. Kindly raise a service request in the Colive app. Our representative will assist you with the best possible solution.Team Colive
  • 4
    20 Jan 2022
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    12 Jan 2022
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 2
    12 Jan 2022
    Reply from owner
    We appreciate your valuable feedback and thank you for bringing this to our notice. We would like to assist you further. Kindly raise a service request in the Colive app. Our representative will assist you with the best possible solution.
  • 5
    04 Jan 2022
    It's been a great experience
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 1
    24 Dec 2021
    I am rating 1 because THERE IS NO OPTION TO RATE 0! extremely disappointed with the people and the entire experience.. room had no curtains, being a female its a total invasion of privacy to not even have curtains in bedroom.. geyser issue unresolved since 6 days. They expect me to use cold water in December! Facilities not available but NOTICE PERIOD is mandatory! How convenient! Highly unprofessional and totally incapable of running such a chain! Wouldn't recommend to anyone! Ever!
    Reply from owner
    Hi Divya, We appreciate your valuable feedback and thank you for bringing this to our notice. We would like to assist you further. Kindly raise a service request in the Colive app. Our representative will assist you with the best possible solution.
  • 3
    11 Dec 2021
    Reply from owner
    Thank you for reaching out to us. Let us know how we could’ve made your experience better by raising the a service request in the Colive app
  • 5
    08 Dec 2021
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 1
    09 Nov 2021
    Colive is a group of cheats who take deposit and then show you shabby rooms . If asked for return they will talk like their hand book are bible . Stop taking people for a ride. This is for all colive facilities and management
    Reply from owner
    Hi Ranjitha,We appreciate your valuable feedback and thank you for bringing this to our notice. We would like to assist you further. Kindly raise a service request in the Colive app. Our representative will assist you with the best possible solution.
  • 3
    04 Nov 2021
    Reply from owner
    Thank you for reaching out to us. Let us know how we could’ve made your experience better by raising the a service request in the Colive app
  • 5
    31 Oct 2021
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    30 Oct 2021
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 4
    12 Oct 2021
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    12 Oct 2021
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    25 Sep 2021
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 1
    20 Sep 2021
    Fake promise they made no 24/7 power backup there is a generator but it is for museum purpose only ,you will not get clean water to drink and for cleanliness you can give 4/10 caretakers run away after some days,tv rooms and gym is just for name sake.
    Reply from owner
    We appreciate your valuable feedback and thank you for bringing this to our notice. We would like to assist you further. Kindly raise a service request in the Colive app. Our representative will assist you with the best possible solution.
  • 5
    03 Sep 2021
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 4
    18 Jul 2021
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    14 Jul 2021
    One of My friend rahman stay over there near by back side of HAL airport some time we visit to meet him
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 4
    14 Jul 2021
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    21 Jun 2021
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    12 Jun 2021
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 2
    03 May 2021
    High rent as compared to the quality of services provided.
    Reply from owner
    We appreciate your valuable feedback and thank you for bringing this to our notice. We would like to assist you further. Kindly raise a service request in the Colive app. Our representative will assist you with the best possible solution.
  • 3
    26 Apr 2021
    Decent place. Not the best money can get. Lack of maintenance is an issue and the company has to be dealt with cautiously over money
    Reply from owner
    Thank you for reaching out to us. Let us know how we could’ve made your experience better by raising the a service request in the Colive app
  • 4
    11 Apr 2021
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 4
    03 Apr 2021
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 3
    31 Mar 2021
    Reply from owner
    Thank you for reaching out to us. Let us know how we could’ve made your experience better by raising the a service request in the Colive app
  • 2
    07 Mar 2021
    Reply from owner
    We appreciate your valuable feedback and thank you for bringing this to our notice. We would like to assist you further. Kindly raise a service request in the Colive app. Our representative will assist you with the best possible solution.
  • 5
    01 Mar 2021
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 2
    01 Mar 2021
    Reply from owner
    We appreciate your valuable feedback and thank you for bringing this to our notice. We would like to assist you further. Kindly raise a service request in the Colive app. Our representative will assist you with the best possible solution.
  • 3
    28 Feb 2021
    Reply from owner
    Thank you for reaching out to us. Let us know how we could’ve made your experience better by raising the a service request in the Colive app
  • 5
    13 Feb 2021
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 4
    12 Feb 2021
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 1
    07 Feb 2021
    Reply from owner
    We appreciate your valuable feedback and thank you for bringing this to our notice. We would like to assist you further. Kindly raise a service request in the Colive app. Our representative will assist you with the best possible solution.
  • 1
    02 Jan 2021
    Worst experience ever. No manners how to talk. Not a 1 percent of professionalism in these guys. I wonder how this company runs. Will definitely not recommend anyone at all.
    Reply from owner
    We appreciate your valuable feedback and thank you for bringing this to our notice. We would like to assist you further. Kindly raise a service request in the Colive app. Our representative will assist you with the best possible solution.
  • 1
    29 Dec 2020
    Pathetic experience ! Unprofessional Staff with no knowledge to deal with customer. Specially ronita and shabari - No sense of hospitality.
    Reply from owner
    We appreciate your valuable feedback and thank you for bringing this to our notice. We would like to assist you further. Kindly raise a service request in the Colive app. Our representative will assist you with the best possible solution.
  • 5
    24 Dec 2020
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    09 Dec 2020
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 4
    13 Oct 2020
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 4
    09 Oct 2020
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 3
    05 Oct 2020
    Reply from owner
    Thank you for reaching out to us. Let us know how we could’ve made your experience better by raising the a service request in the Colive app
  • 5
    27 Sep 2020
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    10 Sep 2020
    5 stars for Ranita K ,she was top notch in terms of coordination and assisted me with every details at each step. She had went out of the box to help me and even answered my queries after office hours. Best customer service experience ever👍.
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 1
    02 Sep 2020
    Completely irresponsible company. As per information from the company I was supposed to meet the resident property manager but when I reached there was no one there and the manager wouldn't answer the phone. Edit: After I posted it, I got a reply that I should get in touch on their customer service no. I would love to but first try and hire someone who won't hang up or when you call .
    Reply from owner
    We appreciate your valuable feedback and thank you for bringing this to our notice. We would like to assist you further. Kindly raise a service request in the Colive app. Our representative will assist you with the best possible solution.
  • 1
    02 Sep 2020
    Worst.
    Reply from owner
    We appreciate your valuable feedback and thank you for bringing this to our notice. We would like to assist you further. Kindly raise a service request in the Colive app. Our representative will assist you with the best possible solution.
  • 3
    01 Sep 2020
    Reply from owner
    Thank you for reaching out to us. Let us know how we could’ve made your experience better by raising the a service request in the Colive app
  • 3
    26 Aug 2020
    Survice is very bad.. It takes almost 1 month to solve any problem..
    Reply from owner
    Thank you for reaching out to us. Let us know how we could’ve made your experience better by raising the a service request in the Colive app
  • 1
    16 Aug 2020
    My deposit not returned by Colive. fraud company. After checkout they always disconnect my call when I request for deposit returned.
    Reply from owner
    We appreciate your valuable feedback and thank you for bringing this to our notice. We would like to assist you further. Kindly raise a service request in the Colive app. Our representative will assist you with the best possible solution.
  • 5
    02 Jul 2020
    Very good service apartment
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 3
    01 Jul 2020
    Reply from owner
    Thank you for reaching out to us. Let us know how we could’ve made your experience better by raising the a service request in the Colive app
  • 5
    22 Jun 2020
    Best place to stay. Great environment and friendly managers.
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    18 Jun 2020
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    17 Jun 2020
    Very comfortable and pleasant stay. The staff were very helpful.
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    17 Jun 2020
    I recently shifted to the Colive property which is located in a very well and highly maintained area.
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    17 Jun 2020
    Rooms are at a decent price, clean and well maintained. Caretakers, property managers and support staff is helpful and very polite. Highly recommended to New comers to Bangalore who have no idea where to look for new and nice home.
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    17 Jun 2020
    Good place to stay. They have clean rooms and they provide housekeeping as well. There are washing machines also. Good speed wifi, secure fingerprint operated lock for the building, and parking space.
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    17 Jun 2020
    Awesome Place For Accommodation For Professional Employees. Nice Facilities provided.
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 3
    15 Jun 2020
    Reply from owner
    Thank you for reaching out to us. Let us know how we could’ve made your experience better by raising the a service request in the Colive app
  • 1
    31 May 2020
    Poor support
    Reply from owner
    We appreciate your valuable feedback and thank you for bringing this to our notice. We would like to assist you further. Kindly raise a service request in the Colive app. Our representative will assist you with the best possible solution.
  • 1
    29 May 2020
    Reply from owner
    We appreciate your valuable feedback and thank you for bringing this to our notice. We would like to assist you further. Kindly raise a service request in the Colive app. Our representative will assist you with the best possible solution.
  • 5
    27 May 2020
    Good service 👍
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    27 May 2020
    Good service 👍 nice place to stay
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    27 May 2020
    Good service
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    27 May 2020
    Good service Nice place to stay Good cleaning
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    27 May 2020
    Nice place to stay good cleaning
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    27 May 2020
    Nice place to stay in colive property nothing else in this property water suplay alsho very good and chep all the room rent help full stap leaning guys was very good
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 3
    21 May 2020
    Reply from owner
    We appreciate your valuable feedback and thank you for bringing this to our notice. We would like to assist you further. Kindly raise a service request in the Colive app. Our representative will assist you with the best possible solution.
  • 5
    25 Apr 2020
    Nice homes
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    12 Apr 2020
    Nice stay
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    08 Apr 2020
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    21 Mar 2020
    Nice homes
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    15 Mar 2020
    Nice service apartment
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 1
    10 Mar 2020
    Reply from owner
    We appreciate your valuable feedback and thank you for bringing this to our notice. We would like to assist you further. Kindly raise a service request in the Colive app. Our representative will assist you with the best possible solution.
  • 5
    01 Mar 2020
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 2
    28 Feb 2020
    Very costly place. Need to improve more in terms of commitments they do and they charge a lot of money
    Reply from owner
    We appreciate your valuable feedback and thank you for bringing this to our notice. We would like to assist you further. Kindly raise a service request in the Colive app. Our representative will assist you with the best possible solution.
  • 1
    23 Feb 2020
    Worst, they dont give back the money you have paid. even if you have not moved in there...
    Reply from owner
    We appreciate your valuable feedback and thank you for bringing this to our notice. We would like to assist you further. Kindly raise a service request in the Colive app. Our representative will assist you with the best possible solution.
  • 1
    22 Feb 2020
    Reply from owner
    We appreciate your valuable feedback and thank you for bringing this to our notice. We would like to assist you further. Kindly raise a service request in the Colive app. Our representative will assist you with the best possible solution.
  • 3
    21 Feb 2020
    Reply from owner
    We appreciate your valuable feedback and thank you for bringing this to our notice. We would like to assist you further. Kindly raise a service request in the Colive app. Our representative will assist you with the best possible solution.
  • 1
    15 Feb 2020
    Reply from owner
    We appreciate your valuable feedback and thank you for bringing this to our notice. We would like to assist you further. Kindly raise a service request in the Colive app. Our representative will assist you with the best possible solution.
  • 5
    01 Feb 2020
    Nice place
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    30 Jan 2020
    One of best colive
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    30 Jan 2020
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    27 Jan 2020
    Beautifull location, rooms r good and spacious .!! View from terrace amazing...!!
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    18 Jan 2020
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 1
    21 Dec 2019
    Never ever ever take a colive room.....thieves in disguise......they will never pay your deposits....and will cite policies for the same.....i had a three month lock-in period......i left after 2 months..ideally they should have deducted 1 month rent from security deposit .....but charged me 3 months.....cited some policies later...also the facilities were bad...no proper internet connection......no property manager at site.....so when electricity was cut so noone to start the power backup...
    Reply from owner
    We appreciate your valuable feedback and thank you for bringing this to our notice. We would like to assist you further. Kindly raise a service request in the Colive app. Our representative will assist you with the best possible solution.
  • 1
    09 Dec 2019
    Reply from owner
    We appreciate your valuable feedback and thank you for bringing this to our notice. We would like to assist you further. Kindly raise a service request in the Colive app. Our representative will assist you with the best possible solution.
  • 1
    04 Dec 2019
    Worst service of colive. Never opt for their services. Never. Thank me later.
    Reply from owner
    We appreciate your valuable feedback and thank you for bringing this to our notice. We would like to assist you further. Kindly raise a service request in the Colive app. Our representative will assist you with the best possible solution.
  • 3
    01 Dec 2019
    No service provided as they say and they take a very long time to solve our issues. They try to cheat about the deposit amount.
    Reply from owner
    We appreciate your valuable feedback and thank you for bringing this to our notice. We would like to assist you further. Kindly raise a service request in the Colive app. Our representative will assist you with the best possible solution.
  • 5
    15 Nov 2019
    Good place nerest office
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 3
    10 Nov 2019
    Reply from owner
    We appreciate your valuable feedback and thank you for bringing this to our notice. We would like to assist you further. Kindly raise a service request in the Colive app. Our representative will assist you with the best possible solution.
  • 5
    05 Nov 2019
    Awesome place to stay in Colive and thé service also very good
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 1
    16 Oct 2019
    Don't go here
    Reply from owner
    We appreciate your valuable feedback and thank you for bringing this to our notice. We would like to assist you further. Kindly raise a service request in the Colive app. Our representative will assist you with the best possible solution.
  • 4
    10 Oct 2019
    Nice place actually! It is the highest building in the 200m surrounding! One can easily get the views of the Defence Area Forest land. Pleasant wind flow thought the day. Not so congested place. But it also has some flaws like Entry point. Inadequate amenities. No wheel chair accessibility. No public transport in the surrounding.
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 4
    29 Sep 2019
    Good place
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    12 Sep 2019
    This is one of the best apartment provided by Colive.
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    02 Sep 2019
    No. 1 apartment in the locality with all modern amenities with 24/7 security and water supply. Near by stationary shops, hospital, schools, vegetable stalls, mall etc. Easy bus commute to all the nearby places and connectivity towards major IT parks in the vicinity. Most importantly have a bounce station near by, so you always get a bounce ride quickly from this apartment. Best choice for bachelors and family. So far the best experience and sure it will continue in future as well. Recommended to one and all!
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    02 Sep 2019
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    02 Sep 2019
    Really comfortable and accomodating
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    02 Sep 2019
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    02 Sep 2019
    Situated at a prime location in Koramangla, this property is a premium choice for people looking to have clean and safe accommodation at a fair price. All neccessary items are available nearby easily.
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    02 Sep 2019
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    02 Sep 2019
    Situated at prime location, the property is clean and all the necessary shops are at walking distance.
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    02 Sep 2019
    It's an premium Property located in prime location. Clean room. Primium accommodation.
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive
  • 5
    02 Sep 2019
    One of the premium category accommodation available in Kormangala..!!
    Reply from owner
    Thank you for your kind words. We're glad that you had a good experience with us. We strive to create the best experience for all our customers. We look forward to serving you again! Team Colive

Can we help you?